zasady współpracy:

 

- Klient kontaktuje się z nami telefonicznie lub mailowo i przedstawia problem,
- otrzymujemy urządzenie do serwisu - osobiście lub przy udziale firm kurierskich,
- dokonujemy diagnozy uszkodzenia oraz wyceny naprawy,
- przedstawiamy przewidywane koszty do akceptacji (telefonicznie bądź mailowo),
- po uzyskaniu zgody wykonujemy naprawę,
- Klient odbiera urządzenie lub odsyłamy je firmą kurierską.

 

Dodatkowe informacje:

 

 

W przypadku wysyłki proszę z załącznika pobrać formularz, wydrukować, wypełnić i dołączyć i umieścić wewnątrz paczki razem z wysyłanym urządzeniem.

 

W przypadku, maszyn stacjonarnych, dużych, ciężkich urządzeń, gdzie wysyłka nie wchodzi w grę oferujemy również swój dojazd i usługę serwisową u Klienta. Prosimy w takim przypadku o kontakt mailowy lub telefoniczny - ustalimy indywidualne warunki współpracy. Dojazd możliwy na terenie całego kraju.

 

Mile widziana stała współpraca.



Załączniki do pobrania:

Rzeczy niemożliwe naprawiamy od ręki...
Cuda zajmują nam najwyżej kilka dni!

Galeria zdjęćGaleria zdjęćGaleria zdjęćGaleria zdjęćGaleria zdjęćGaleria zdjęćGaleria zdjęćGaleria zdjęćGaleria zdjęćGaleria zdjęć

Kontakt / Contact

"BESTLER" Paweł Jędrychowicz

ul. Akacjowa 25

08-110 Siedlce

tel: 692-377-100 /pn-pt 9-17/

e-mail:

 

In English please contact only via email.